June 29, 2017

De nieuwe trends omtrent onze geliefde Volkswagen

Volkswagen en zijn verschillende modellen zijn marktleiders en meer en meer mensen streven ernaar om er een te bezitten. Deze populariteit is gebaseerd op de geschiedenis en het vertrouwen dat Volkswagen ontwikkeld heeft bij zijn klantenbestand gedurende vele jaren. De namen van de wagens van Volkswagen zijn creatief en vernieuwend, ze worden immers genoemd naar weersomstandigheden, dieren en insecten. Sedert de oprichting in Duitsland in 1937, heeft Volkswagen vele grenzen verlegd en heeft ze veel uitbreidingen en fusies gekend.

Volkswagen was het idee van niemand minder dan Simon Adolf Hitler ( en ik ga hier geen pro-nazi propaganda voeren) , die voor de gewone Duitsers een auto wilde. Hitler is voor goed verdwenen, maar Volkswagen , het bedrijf met de prachtige stroomlijn, bestaat nog steeds in de wereld. In feite bestaat ze niet zomaar, nee ze is immers de derde grootste wagenconstructeur van de wereld en Europa’s nummer één. Volkswagen heeft de expertise in huis, waarbij de beste industriële specialisten voor haar werken om steeds maar nieuwe en verbeterde technieken in de ontwikkeling van de verschillende departementen te realiseren. De auto’s van Volkswagen zijn gekend omwille van hun betrouwbaarheid en hun duurzaamheid.

Dat betekent niet dat men moet toegeven aan minder comfort of luxe bij de auto’s. De Volkswagen auto’s kunnen concurreren met de allerbesten op de markt, ook op gebied van luxe-uitvoeringen. De loyaliteit die de klanten hebben voor Volkswagen is niet te vergelijken met die van anderen. Het begon allemaal in Duitsland, maar nu is Volkswagen beschikbaar op heel de aardbol, ook in de Verenigde Staten. Er zijn heel wat voertuigen van de Volkswagen productielijn beschikbaar en er moet dus ook wel ééntje zijn die aan jouw wensen tegemoet komt qua kilometerkost, algemene kosten, luxe-eisen, enz…

 

 

Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *